Faceti cu regularitate exercitii fizice

Exerciţii fizice regulate

Activitatea fizică poate fi clasificată în 2 categorii:
-exerciţii aerobe şi
-anaerobe.

Exerciţiile aerobe implică mişcări musculare ample cu o anumită durată de timp, exerciţii care se regăsesc în activităţi ca:
- jogging-ul
-mersul rapid
-antrenamentele de aerobic

Când introduci mişcări aerobe în rutina zilnică, inima şi sistemul cardiovascular devin mult mai sănătoase. În plus îţi modifici dispoziţia pentru că aceste exerciţii reduc stresul şi tensiunea.

Exerciţiile anaerobe dezvoltă ţesutul muscular şi includ activităţi ca:
-antrenamente de rezistenţă
-antrenamente cu greutăţi

Doar 20 minute de exerciţii anaerobe în fiecare zi pot produce o schimbare dramatică a formei şi condiţiei corpului dvs. Masa musculară protejează masa osoasă, ceea ce e foarte important în special pentru femei.

!!! Sunt recomandate 30
minute de activităţi
moderate de 5 ori pe
săptămână.

Puterea musculară

Exerciţiile fizice dezvoltă masa musculară şi pe măsură ce ai mai multă masă musculară-arzi mai multe calorii, chiar şi atunci când nu exersezi.

• Fiecare kg de masă musculară arde 30-31 calorii pe zi.
• Fiecare kg de grăsime arde doar 4 calorii.

Rata la care organismul dvs. arde calorii atunci când este în repaus se numeşte Rata Metabolică în Repaus, sau mai simplu metabolism. Creşterea metabolismului prin exerciţii face procesul de menţinere sau control al greutăţii mult mai uşor.
Construirea de masă musculară slabă prin exerciţii vă poate ajuta să schimbaţi forma corpului dvs. în modul în care vă doriţi. Consumul zilnic de proteine cu conţinut scăzut de grăsimi, vă poate ajuta să construiţi masa musculară slabă. Fără un consum adecvat de proteine, corpul dvs.

va "fura" proteine de la muşchi şi organe.

!!! A mânca proteine după
efortul fizic ajută
musculatura dvs. să se
recupereze în urma unor
activităţi intense.