Ce se intampla daca nu am suficient calciu in organism

Carenţele de calciu ce apar în diferite etape ale vieţii se manifestă prin următoarele simptome:
-crampe musculare
-agitaţie
-iritabilitate
-senzaţia de lipsă de aer nemotivată
-cefalee
-palpitaţii
-alterarea dentiţiei
-insomnie
-dereglări ale ciclului menstrual
-probleme de dinamică sexuală
-vindecarea lentă a rănilor
-fracturi fregvente.
În cazul în care prin alimentaţie nu se asigură doza zilnică de calciu , este necesar să creştem aportul de calciu prin suplimente alimentare.

Consumaţi cantitatea zilnică recomandată de calciu?


Trebuie să consumaţi cel puţin 800 mg de calciu în fiecare zi. Calciul este foarte important pentru sănătatea oaselor şi de asemenea ţine sub control tensiunea arterială.
Cele mai bune surse dietice sunt produsele lactate fără grăsimi sau alimente îmbogăţite cu calciu. Întrucât marea majoritate a oamenilor nu mănâncă zilnic suficiente porţii de lactate, de cele mai multe ori este recomandată o combinaţie între alimente şi suplimenţi pe bază de calciu.

Pe deasupa calciul asigură sănătatea sistemului nervos, dantura şi oase sănătoase
Calciul se găseşte în: Lapte, iaurt, brânză de casă, tofu, legume cu frunze verzi, alimente îmbogăţite.